17 Aralık 2011 Cumartesi

AHŞAP BOYAMALARIM - DENİZ TEMALI ÇALIŞMALAR


DENİZ TEMALI ÇALIŞMALARIM

Özellikle yazlık mekanlar için tasarladığım marine grubu.. Lacivelt beyazı çok seviyorum. Aynı tarzda boyanmış aksesuarlar birbirleriyle daha fazla uyum yaratıyorlar. Bunlarla yazlık evlerinizde beyaz mobilyalar ve marine yastıklarla şık bir görünüm yaratabilirsiniz.










desenli sabunlarımı da dekupaj yöntemiyle yaptım...











deniz kabuklu kapı çelengi... Yapıştırmak hayli zaman aldı...



bizim evde salça tenekeleri atılmıyor yazın saksı olarak değerlendiriliyor...





        Bu çalışmada seramiğe mermer görünümü verdim üzerinde dokulu bir boya var. Deniz yıldızıyla tamamladım.Kendi banyo aksesuarlarımı kendim yaratmış oldum.  Arkada duran seramik ise yine evrim geçirmiş bir seramik kap...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder